ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7
ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Одинадцята сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
Одинадцята сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
23.12.2021 м.Виноградів №
Про зміну назви структурних підрозділів
міської ради та затвердження положень
в новій редакції
Відповідно до ч. 1 ст. 11, ст. 25, ч. 4 ст. 54, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 2 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», на підставі наказу Міністерства соціальної політики України від 16.09.2021 року № 518 «Про затвердження примірних положень про службу у справах дітей», листа Закарпатської обласної державної адміністрації від 07.12.2021 № 06-17/3671, у зв’язку зі зміною структури та чисельності апарату та виконавчих органів Виноградівської міської ради та з метою приведення до вимог чинного законодавства нормативних актів, що регулюють діяльність структурних підрозділів, міська рада в и р і ш и л а:
1. Вивести зі структури відділу юридичного та кадрового забезпечення дві штатні одиниці та змінити назву структурного підрозділу на «Юридичний відділ».
1.1. Затвердити Положення про юридичний відділ в новій редакції згідно додатку 1 (додається).
2. Ввести до структури сектору інформації та зв’язків з громадськістю одну штатну одиницю та змінити назву структурного підрозділу на «Відділ інформації та зв’язків з громадськістю».
2.1. Затвердити Положення про відділ інформації та зв’язків з громадськістю в новій редакції згідно додатку 2 (додається).
3. Змінити назву структурного підрозділу «Сектор з питань техногенно-екологічної безпеки, надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та цивільного захисту» на «Сектор оборонної роботи та цивільного захисту».
3.1. Затвердити Положення про сектор оборонної роботи та цивільного захисту в новій редакції згідно додатку 3 (додається).
4. Затвердити Положення про службу у справах дітей Виноградівської міської ради у новій редакції згідно додатку 4 (додається).
5. Перейменувати виконавчий орган ради – «Відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою Виноградівської міської ради» на «Відділ містобудування та архітектури Виноградівської міської ради».
5.1.Затвердити Положення про відділ містобудування та архітектури Виноградівської міської ради згідно додатку 5 (додається).
5.2. Вивести зі структури відділу містобудування та архітектури три штатні одиниці.
5.3.Керівнику відділу здійснити заходи щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
6. Встановити, що дане рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань законності, регламенту, депутатської етики, оборонної роботи та надзвичайних ситуацій.
Міський голова Степан БОЧКАЙ
Додаток 1
до рішення одинадцятої сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від 23.12.2021 №
ПОЛОЖЕННЯ
про юридичний відділ
І. Загальні положення
1.1. Юридичний відділ Виноградівської міської ради (далі – Відділ) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради, створеним для правового забезпечення діяльності міської ради, її виконавчих органів та міського голови.1.2. Відділ підпорядкований, підконтрольний та підзвітний безпосередньо Виноградівському міському голові.
1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями сесій Виноградівської міської ради, виконавчого комітету Виноградівської міської ради, розпорядженнями Виноградівського міського голови та цим Положенням.
1.4. Положення про відділ, внесення змін та доповнень до нього розробляються начальником відділу та затверджуються рішенням сесії Виноградівської міської ради.
1.5. Структура та чисельність відділу затверджуються Виноградівською міською радою, штатний розпис – Виноградівським міським головою. Розподіл обов’язків посадових осіб відділу зазначається у посадових інструкціях, які розробляються відповідно до цього Положення та затверджуються Виноградівським міським головою.
1.6. Працівники юридичного відділу призначаються на посаду та звільняються з посади Виноградівським міським головою відповідно до вимог чинного законодавства України.
1.7. При виконанні своїх посадових обов’язків працівники відділу повинні дотримуватись Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інших законів і підзаконних актів України, рішень Виноградівської міської ради, рішень виконавчого комітету Виноградівської міської ради, розпоряджень Виноградівського міського голови, цього Положення та посадових інструкцій.
1.8. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету, не являється юридичною особою та не має самостійного балансу, рахунків в установах банку чи казначейської служби.
1.9. Відділ для ефективного виконання покладених на нього функціональних обов’язків взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, її виконавчими органами, посадовими особами міської ради, комунальними установами, закладами та організаціями, а також підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян та громадянами України.
1.10. Повноваження, основні завдання, права та обов’язки, відповідальність, кваліфікаційні вимоги працівників відділу встановлюються в посадових інструкціях, затверджених Виноградівським міським головою.
ІІ. Основні завдання та функції відділу
2.1. Основними завданнями відділу є:2.1.1 Організація державної правової політики у сфері місцевого самоврядування, правильного застосування законодавства в процесі діяльності Виноградівської міської ради , виконавчого комітету міської ради та інших виконавчих органів ради, Виноградівського міського голови;
2.1.2 Організація правової роботи, спрямованої на неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів міською радою, її виконавчими органами та посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;
2.1.3 Представництво інтересів Виноградівської міської ради, виконавчого комітету Виноградівської міської ради та Виноградівського міського голови в судах та інших державних органах;
2.1.4 Розробка та участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Виноградівської міської ради та її виконавчих органів, міського голови;
2.1.5 Перевірка відповідності законодавству України проектів розпоряджень, рішень та інших актів, що подаються на підпис Виноградівського міського голови, погодження (візування) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;
2.1.6 Організація роботи з питань запобігання корупції у апараті міської ради, виконавчому комітеті та інших виконавчих органах ради;
2.1.7 Здійснення інших повноважень передбачених чинним законодавством України, рішеннями Виноградівської міської ради, її виконавчого комітету та розпорядженнями Виноградівського міського голови.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1 Забезпечує правильне застосування законодавства в міській раді, вживає заходів щодо попередження прийняття актів без порушень чинного законодавства;
2.2.2 Здійснює контроль за дотриманням Конституції України, законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, посадових осіб та органів місцевого самоврядування, органів влади вищого рівня;
2.2.3 Забезпечує дотримання вимог чинного законодавства під час підготовки проєктів розпоряджень, доручень міського голови, рішень виконавчого комітету та рішень міської ради;
2.2.4 За дорученням міського голови здійснює перевірку виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень міської ради відділами та іншими структурними підрозділами міської ради, здійснює контроль за своєчасним поданням ними інформацій та інших матеріалів з виконання зазначених документів;
2.2.5 Здійснює правову експертизу та аналіз проєктів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесії міської ради на відповідність Конституції України, законам України, постановам Верховної Ради України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та іншим нормативним актам;
2.2.6 Розглядає за дорученням керівництва міської ради звернення громадян, підприємств, установ, організацій;
2.2.7 Бере участь у підготовці та укладенні договорів, однією зі сторін яких є міська рада, виконавчий комітет міської ради, міський голова, дає їм правову оцінку;
2.2.8 Веде претензійну і позовну роботу, надає правову оцінку претензіям, що пред’явлені міській раді, виконавчому комітету чи міською радою, виконавчим комітетом у зв’язку з порушенням її майнових прав і законних інтересів;
2.2.9 Представляє у встановленому законодавством порядку міську раду, виконавчий комітет міської ради в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
2.2.10 Сприяє своєчасному реагуванню на протести та подання прокуратури, ухвали, рішення та постанови суду;
2.2.11 Проводить роботу щодо підвищення рівня правових знань посадових осіб місцевого самоврядування, інформує про законодавство, роз’яснює існуючу практику його застосування, надає консультацію з правових питань;
2.2.12 Здійснює інші функції та повноваження згідно чинного законодавства України, на підставі рішень міської ради, її виконавчого комітету та за дорученням міського голови.
ІІІ. Відділ має право:
3.1. За дорученням міського голови перевіряти додержання вимог законодавства у діяльності структурних підрозділів міської ради;
3.2. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб міської ради, установ, підприємств та організацій документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
3.3. За дорученням міського голови залучати спеціалістів для підготовки проєктів актів нормативного та розпорядчого характеру, інших документів, а також розробки і здійснення заходів, що проводяться відділом відповідно до покладених на нього обов’язків;
3.4. Брати участь у засіданнях сесій міської ради, засіданнях виконавчого комітету, засіданнях дорадчих і колегіальних органів ради, засіданнях постійних комісій, нарадах, що проводяться в міській раді;
3.5. Подавати пропозиції міському голові щодо приведення у відповідність із законодавством розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради та рішень сесії міської ради;
3.6. У разі переслідування або вчинення будь-якого іншого тиску працівника відділу у зв’язку з виконанням ним своїх обов’язків інформувати про це безпосередньо міського голову;
3.7. Відділ має право на належні умови для роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, окремі приміщення, телефонний зв’язок, сучасні засоби комп’ютерної та оргтехніки, систематичне поновлення необхідного програмного забезпечення, транспорт для виконання службових обов’язків, законодавчі та інші нормативні акти, довідкові матеріали, посібники, пресу та літературу з правових питань.
IV. Обов’язки посадових осіб відділу:
4.1. Діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
4.2. Сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки;
4.3. Неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
4.4. Запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
4.5. Виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій;
4.6. Постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
4.7. Дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію органів місцевого самоврядування;
4.8. Забезпечити недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
V. Відповідальність
5.1. Персональну відповідальність за неналежне чи несвоєчасне виконання функцій покладених на відділ несе начальник відділу.
5.2. Працівники відділу несуть персональну відповідальність за несвоєчасне і неналежне виконання покладених на них завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції відділу.
VІ. Заключні положення
6.1. Реорганізація або припинення діяльності юридичного відділу здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
6.3. Питання діяльності юридичного відділу міської ради, що не врегульовані цим Положенням вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Додаток 2
до рішення одинадцятої сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від 23.12.2021 №
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ інформації та зв’язків з громадськістю
І. Загальні положення
1.1. Відділ інформації та зв’язків з громадськістю (далі – відділ) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради.
1.2. Відділ створюється Виноградівською міською радою, підзвітний та підконтрольний їй, підпорядковується виконавчому комітету, міському голові та заступнику з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно розподілу функціональних обов’язків.
1.3. Призначення на посаду та звільнення з посади працівників відділу здійснюється міським головою відповідно до чинного законодавства.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими документами, рішеннями Виноградівської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Виноградівської міської ради, розпорядженнями Виноградівського міського голови та цим Положенням.
ІІ. Основні завдання відділу
2.1. Створення, опрацювання та оприлюднення офіційної інформації Виноградівської міської ради щодо діяльності Виноградівської міської територіальної громади, міського голови, виконавчого комітету міської ради, комунальних установ на офіційному вебсайті органу місцевого самоврядування.
2.2. Підготовка інформації про діяльність міської ради та її виконавчого комітету, організація оприлюднення у пресі, розміщення на офіційному вебсайті органу місцевого самоврядування та в мережі Інтернет інформаційних матеріалів, підготовлених відділом.
2.3. Здійснення моніторингу висвітлення засобами масової інформації та в мережі Інтернет діяльності міської ради та її виконавчого комітету, рекомендує способи донесення до громадян інформації, яка становить суспільний інтерес чи стосується життєдіяльності територіальної громади.
2.4. Забезпечення оприлюднення розпоряджень міського голови, нормативно-правових актів, проєктів рішень сесій міської ради та виконавчого комітету, рішень виконавчого комітету та сесій міської ради.
2.5. Підготовка інформаційних повідомлень для наповнення вебсайту органу місцевого самоврядування.
2.6. Підготовка запитів та листів до установ, підприємств, організацій, структурних підрозділів, комунальних установ з метою отримання інформації та матеріалів для виконання покладених на відділ завдань.
2.7. Аналіз і координація діяльності структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету щодо інформування громадськості з питань, що належать до сфери їх управління.
2.8. Відділ користується інформаційною базою виконавчого комітету та інших структурних підрозділів міської територіальної громади.
2.9. Відділ бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, оперативних нарадах, зустрічах та інших заходах для обговорення питань, проблем та результатів діяльності міської ради, міського голови, виконавчого комітету, готує та оприлюднює з цього приводу відповідні інформаційні матеріали.
ІІІ. Функції відділу
Відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. За дорученням міського голови, профільних заступників, секретаря та керуючого справами ради, а також за погодженими з керівництвом міської ради поданнями структурних підрозділів забезпечує публікації на офіційному вебсайті міської ради офіційних документів, нормативно-правових актів, рішень ради та виконавчого комітету, розпоряджень голови, матеріалів про роботу сесій, постійних комісій, депутатську діяльність, міських подій тощо.
3.2. Спільно з іншими відділами забезпечує підготовку матеріалів для доповідей, виступів міського голови перед аудиторією та в засобах масової інформації, висвітлення в пресі офіційних документів міської ради та виконавчого комітету, рішень, розпоряджень голови, матеріалів про роботу сесій.
3.3. Вивчає та узагальнює діяльність органів місцевого самоврядування через моніторинг публікацій в ЗМІ та в мережі Інтернет.
3.4. Здійснює інформаційно-технічне забезпечення офіційного вебсайту міської ради.
3.5. Готує тексти виступів, доповідей, звернень, вітань, листів та інших матеріалів від імені міської ради, міського голови, виконавчого комітету.
3.6. Аналізує хід передплати та організовує передплату на офіційні періодичні видання.
3.7. Співпрацює з прес-службами та структурними підрозділами по зв’язках з громадськістю інших органів місцевого самоврядування, державних органів, установ та організацій.
3.8. За дорученням міського голови розглядає звернення, листи, скарги та готує на них відповіді.
3.9. Виконує інші завдання, покладені на відділ керівництвом міської ради.
IV.Права та обов’язки працівників відділу
Для здійснення покладених на нього завдань та обов’язків відділ має право:
4.1. Готувати листи, запити на отримання в установленому порядку інформації від посадових осіб, політичних партій, громадських та релігійних організацій, підприємств, установ та організацій для виконання посадових обов’язків.
4.2. За погодженням з керівництвом міської ради залучати спеціалістів відділів та інших структурних підрозділів апарату виконавчого комітету для вирішення питань, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.
4.3. Одержувати у встановленому порядку від управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради дані, документи, інформацію, матеріали, необхідні для використання в роботі та виконання покладених на відділ завдань.
4.4. Брати участь у засіданнях, нарадах, семінарах, зустрічах, що проводяться в міській раді.
4.5. Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень в межах своїх повноважень.
4.6. Брати участь за дорученням керівництва міської ради у підготовці проєктів розпоряджень, рішень та інших нормативно-правових актів спільно з іншими підрозділами міської ради.
4.7. Одержувати в установленому порядку від працівників міської ради, керівників підприємств, установ та організацій інформацію, довідки, документи, розрахунки, необхідні для виконання функціональних завдань відділу.
4.8. Вносити на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.
Обов’язки працівників відділу:
4.9. Діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
4.10. Сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки;
4.11. Неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
4.12. Запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
4.13. Виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій;
4.14. Постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
4.15. Дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію органів місцевого самоврядування;
4.16. Забезпечити недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
V.Організація роботи відділу
5.1. Структура, чисельність працівників затверджується Виноградівською міською радою, штатний розпис відділу в межах граничної чисельності, фонду оплати праці працівників і видатків на утримання апарату виконавчого комітету, затверджується міським головою.
5.2. Відділ очолює начальник, у разі відсутності начальника його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу.
5.3. Начальник відділу, працівники відділу призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою.
5.4. Робота відділу планується згідно завдань, покладених на відділ.
5.5. Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою. Розподіл обов’язків між працівниками відділу здійснюється начальником відділу.
5.6. Відділ взаємодіє з іншими структурними підрозділами апарату міської ради, виконавчого комітету, відділами, управліннями та іншими виконавчими органами міської ради.
VI.Керівництво відділу
6.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади за розпорядженням Виноградівського міського голови в порядку, передбаченому законодавством України.
6.2. Начальник відділу повинен знати Конституцію України, закони України, постанови Верховної Ради України, Укази Президента України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України з питань, що відносяться до компетенції відділу, рішення міської ради, Регламент роботи міської ради та її виконавчого комітету, умови застосування чинного законодавства з питань, що відносяться до компетенції відділу.
6.3. Начальник відділу:
6.3.1. Здійснює загальне керівництво роботи відділу.
6.3.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.
6.3.3. Розробляє і вносить на затвердження в установленому порядку посадові інструкції працівників відділу.
6.3.4. Забезпечує дотримання трудової і виконавської дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6.3.5. Планує роботу відділу і здійснює контроль за виконанням планів роботи.
6.3.6. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.
6.3.7. Представляє відділ в інших органах місцевого самоврядування, місцевих органах виконавчої влади, правоохоронних та інших органах, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, об’єднаннях громадян з питань, віднесених до його компетенції.
6.3.8. Виконує інші обов’язки та доручення, покладені на нього керівництвом міської ради.
VII.Відповідальність
7.1. Персональну відповідальність за неналежне чи несвоєчасне виконання функцій, покладених на відділ, несе начальник відділу.
7.2. Працівники відділу несуть персональну відповідальність за несвоєчасне і неналежне виконання покладених на них завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції відділу.
VIII.Заключні положення
8.1. Виноградівська міська рада створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщенням, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями та місцями зберігання документів та оргтехніки, а також законодавчими та нормативними актами і довідковими матеріалами.
8.2. Відділ ліквідовується або реорганізовується міською радою у відповідності до чинного законодавства.
8.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
8.4. Питання діяльності відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради, що не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Додаток 3
до рішення одинадцятої сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від 23.12.2021 №
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор оборонної роботи та цивільного захисту
І.Загальні положення
1.1. Сектор оборонної роботи та цивільного захисту (далі - сектор) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради, який утворюється сесією міської ради є підзвітним та підконтрольним міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно розподілу повноважень, та взаємодіє з відділом оборонної роботи та цивільного захисту Берегівської районної державної адміністрації.
1.2. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Державної служби України з надзвичайних ситуацій, рішеннями Виноградівської міської ради та виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями Виноградівського міського голови, розпорядчими актами відділу з питань оборонної роботи та цивільного захисту Берегівської райдержадміністрації та цим Положенням.
1.3. Структура, чисельність, фонд оплати праці працівників сектору в межах виділених коштів затверджується Виноградівською міською радою. Штатний розпис сектору затверджує міський голова.
1.4. Сектор у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, з відповідними територіальними органами Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Міністерства оборони України, а також з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, об'єднаннями громадян.
ІІ. Основні завдання сектору
Основними завданнями сектору є:
2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту та оборонної роботи на території Виноградівської міської територіальної громади.
2.2. Участь в організації відновлюваних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
2.3. Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільного захисту міської територіальної громади.
2.4. Здійснення разом з іншими органами управління цивільного захисту інформаційного забезпечення, впровадження сучасних інформаційних технологій та створення даних з питань захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
2.5. Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, територіальної оборони.
ІІІ. Основні функції сектору
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1.Збирає інформацію та здійснює обмін нею у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, техногенного та природного характеру та оборонної роботи.
3.2.Організовує та забезпечує роботу місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки.
3.3. Координує діяльність комунальних аварійно-рятувальних служб та формувань.
3.4.Приймає участь в оповіщенні керівного складу міської територіальної громади, органів управління, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.
3.5.Здійснює отримання та доведення до установ та організацій громади розпоряджень про переведення територіальної підсистеми у вищі ступені готовності.
3.6. Веде облік і здійснення контролю за утриманням захисних споруд цивільного захисту, бере участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організації роботи з планування укриття населення у захисних спорудах.
3.7.Розробляє та забезпечує реалізацію місцевих програм і планів заходів у сфері цивільного захисту та оборонної роботи, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.
3.8.Бере участь:
1) У розробленні і здійсненні заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.
2) В організації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території громади, а також радіаційного, хімічного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.
3) У розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період.
4) У розробленні для подання в установленому порядку голові міської територіальної громади планів цивільного захисту і заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
5) У розроблені та організації здійснення заходів щодо створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
6) В організації та проведенні заходів щодо навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб громади, суб’єктів господарювання, що належать до сфери управління громади, здійсненні підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.
7) У розгляді проектної документації на будівництво захисних споруд цивільного захисту та розділу щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації.
3.9. Подає Виноградівському міському голові пропозиції щодо:
- включення до проекту міського бюджету витрат на розвиток і функціонування цивільного захисту та оборонної роботи на території громади;
- віднесення населених пунктів до груп цивільного захисту та подання їх управлінню з питань оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами громади, а також суб'єктів господарювання до категорій з цивільного захисту;
- утворення місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а у разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;
- оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення.
3.10. Приймає участь у межах своїх повноважень:
- у організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- у контролі за виконанням інженерно-технічних заходів цивільного захисту під час будівництва будинків, споруд, розміщення інших господарських об'єктів, інженерних та транспортних комунікацій;
- у проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;
- у перевірці наявності та утримання в готовності локальних систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій на об'єктах, що підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій;
- у перевірці наявності і готовності до використання у надзвичайних ситуаціях засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту.
3.11.Розробляє проекти розпоряджень міського голови у сфері цивільного захисту та оборонної роботи.
3.12. Бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради.
3.13. Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали з питань цивільного захисту для подання міському голові.
3.14. Готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, протоколів робочих груп у межах своїх повноважень.
3.15. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.
3.16. Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів міської ради.
3.17. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
3.18. Бере участь, у межах своїх повноважень, у виконані завдань з мобілізаційної підготовки.
3.19. Взаємодіє з першим відділом Берегівського районного ТЦК та СП , військовими формуваннями, розташованими на території громади.
3.20. Сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенню призову на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу.
3.21. Проводить за дорученням міського голови перевірки діяльності підприємств, установ і організацій на території громади в межах та порядку, встановлених законодавством, з питань мобілізаційної роботи.
3.24. Сприяє реалізації права на соціальний та правовий захист військовослужбовців та осіб, звільнених з військової служби в запас або відставку, членів їх сімей, військовослужбовців, які загинули, померли, пропали безвісти, стали інвалідами під час проходження служби або потрапили у полон в ході дій (війни) чи під час участі у миротворчих операціях.
3.25. Сприяє в наданні шефської допомоги військовим частинам, що розташовані на території громади.
3.26. Здійснює інші передбачені законом повноваження.
IV. Права та обов’язки сектору
Сектор має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
4.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та оборонної роботи.
4.3. В установленому порядку залучати до проведення заходів, пов'язаних із забезпеченням запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та у разі їх виникнення, сили і засоби цивільного захисту згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів – за погодженням з їх керівниками.
4.4. Надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам міської ради, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності, їх особам щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків таких ситуацій.
Обов’язки працівників сектору:
4.5. Діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
4.6. Сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки;
4.7. Неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
4.8. Запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
4.9. Виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій;
4.10. Постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
4.11. Дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію органів місцевого самоврядування;
4.12. Забезпечити недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
V. Керівництво
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою, в порядку визначеному чинним законодавством України.
5.2. Завідувач сектору:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність за прийняті рішення, виконання завдань, покладених на сектор, визначає функції та ступінь відповідальності працівників сектору.
5.2.2. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції у секторі.
5.2.4. Планує роботу сектору та проводить аналіз стану її виконання.
5.2.5. Забезпечує підготовку в межах своєї компетенції проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень виконавчого комітету міської ради.
5.2.6. В установленому порядку звертається з поданням до міського голови про прийняття рішень щодо притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у невиконанні затверджених заходів та планів у сфері цивільного захисту населення і оборонної роботи.
5.2.7. Бере участь у розгляді міською радою, виконавчим комітетом міської ради питань цивільного захисту та оборонної роботи.
5.2.8. Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
5.2.9. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у секторі.
5.2.10.Розробляє та подає на затвердження міському голові посадові інструкції працівників сектору.
VІ. Відповідальність
6.1. Персональну відповідальність за неналежне чи несвоєчасне виконання функцій покладених на сектор несе завідувач сектору.
6.2. Працівники сектору несуть персональну відповідальність за неналежне чи несвоєчасне виконання покладених на нах завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційних, нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації, що належить до компетенції сектору.
VІІ. Заключні положення
7.1. Реорганізація або припинення діяльності сектору здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
7.4. Питання діяльності сектору, що не врегульовані цим Положенням вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
Додаток 4
до рішення одинадцятої сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від 23.12.2021 №
ПОЛОЖЕННЯ
про службу у справах дітей Виноградівської міської ради
(нова редакція)
І. Загальні положення
1. Служба у справах дітей Виноградівської міської ради (далі – служба) утворюється міською радою та є підзвітною, підконтрольною та підпорядкованою міській раді та міському голові.
2. Служба має право юридичної особи та в межах, визначених законодавством України, приймає самостійні рішення, які оформляються актами та наказами за підписом керівника служби.
3. Служба у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, наказами начальника служби у справах дітей обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
ІІ. Основні завдання та повноваження служби
4. Основними завданнями та повноваженнями служби є:
1) реалізація на території Виноградівської територіальної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей у територіальній громаді, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвитку;
2) розроблення і проведення самостійно або разом з виконавчими органами міської ради, відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими об’єднаннями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;
3) організація і проведення разом з виконавчими органами міської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність і безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;
4) координація діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території територіальної громади, у розв’язанні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, надання їм у межах компетенції практичної, методичної та консультаційної допомоги в цій сфері;
5) розроблення та подання пропозицій до проєктів місцевих, обласних програм, планів і прогнозів щодо соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей, у тому числі в частині бюджетних асигнувань на виконання відповідних програм і проведення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, а також на утримання підпорядкованих службі закладів соціального захисту для дітей;
6) ведення державної статистики щодо дітей; організація та проведення разом з виконавчими органами міської ради, науковими установами досліджень у сфері соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів про причини та умови вчинення дітьми правопорушень; вивчення і поширення міжнародного досвіду з питань соціального захисту дітей, дотримання їхніх прав та інтересів; підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності;
7) проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби, зокрема, через засоби масової інформації;
8) надання організаційної і методичної допомоги притулкам для дітей, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, центрам соціальної підтримки дітей та сімей, соціально-реабілітаційним центрам (дитячим містечкам), що розташовані на території Виноградівської міської територіальної громади та / або в яких отримують соціальні послуги діти, які проживають у територіальній громаді або походять з неї, здійснення в межах компетенції безпосереднього контролю за діяльністю таких закладів;
9) вжиття заходів із виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які залишилися без батьківського піклування; у разі необхідності забезпечення їх тимчасового влаштування, надання необхідної допомоги з урахуванням їхніх потреб;
10) забезпечення безпеки дітей, стосовно яких надійшла інформація про жорстоке поводження з ними або загрозу їхньому життю чи здоров’ю, шляхом:
невідкладного проведення оцінки рівня безпеки дитини спільно з уповноваженим підрозділом територіального органу Національної поліції, який діє у межах своїх повноважень, фахівцем із соціальної роботи або іншим надавачем соціальних послуг, представником закладу охорони здоров’я, у разі необхідності із залученням інших фахівців;
вжиття в разі необхідності заходів щодо організації надання дитині необхідної медичної допомоги, її тимчасового влаштування;
підготовка клопотання до органу опіки та піклування про невідкладне відібрання дитини у батьків або осіб, які їх замінюють, у разі підтвердження факту загрози її життю та здоров’ю;
11) підготовка за участю виконавчих органів міської, районної у місті ради документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення, відібрання дитини у батьків без позбавлення їх батьківських прав;
12) підготовка документів та проєктів рішень органу опіки та піклування для реєстрації народження підкинутих, знайдених дітей, дітей, покинутих у пологових будинках, інших закладах охорони здоров’я, дітей, мати яких померла чи місце проживання матері яких встановити неможливо, подання таких документів та рішень органам реєстрації актів цивільного стану;
13) підготовка висновків про доцільність (недоцільність) повернення дитини, щодо якої було прийняте рішення про тимчасове влаштування, до батьків або інших законних представників;
14) збір документів, необхідних для надання дитині статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, підготовка проєктів відповідних рішень органу опіки та піклування;
15) вжиття заходів щодо повернення в Україну дітей, позбавлених батьківського піклування, які є громадянами України та походять із Виноградівської міської територіальної громади;
16) ведення обліків дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, включаючи дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, дітей, які залишились без батьківського піклування, включаючи дітей, розлучених із сім’єю, дітей, які є іноземцями або особами без громадянства та виявили бажання особисто чи через інших осіб набути статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту (далі – діти, розлучені із сім’єю), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей, які можуть бути усиновлені; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які прибули з інших територій; усиновлених дітей, за умовами проживання та виховання яких здійснюється нагляд; потенційних опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів; кандидатів в усиновлювачі; нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
17) участь у межах компетенції у судовому розгляді за участю неповнолітнього обвинуваченого з метою забезпечення прав та найкращих інтересів дітей;
18) забезпечення в межах компетенції ведення єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів;
19) вжиття вичерпних заходів для влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, в сім’ї громадян України із дотриманням пріоритету сімейного виховання (усиновлення, опіка, піклування, влаштування у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), у тому числі:
підготовка та видання висновків про можливість бути усиновлювачами особам, які бажають усиновити дитину;
підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, про встановлення опіки та піклування над дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, влаштування їх до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
20) здійснення у межах компетенції контролю за дотриманням законодавства з питань соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень, у тому числі щодо умов утримання і виховання:
дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування, у тому числі до спеціальних виховних установ;
дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім’ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях;
дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у сім’ях патронатних вихователів;
21) підготовка висновків та звітів про стан виховання, утримання і розвитку дітей у сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу, усиновлених дітей;
22) розгляд звернень власників підприємств, установ або організацій усіх форм власності щодо звільнення працівників віком до 18 років та надання відповідних письмових дозволів;
23) проведення передбачених законодавством заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі:
розроблення та проведення заходів щодо захисту прав і законних інтересів дітей, які постраждали від домашнього насильства, та дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство стосовно дітей та за участю дітей, у тому числі повідомлень, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;
інформування дітей, які постраждали від домашнього насильства, їхніх батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дітей, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі, їхніх батьків, інших законних представників про права дітей, заходи, у яких вони можуть узяти участь, та послуги, якими вони можуть скористатися;
проведення з батьками, іншими законними представниками дітей профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням у разі необхідності інших суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю в межах їхньої компетенції;
порушення перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питань про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб за невиконання або неналежного виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі;
взаємодія з іншими суб’єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, відповідно до статті 15 Закону України „Про запобігання та протидію домашньому насильству”;
24) забезпечення соціального захисту дітей, які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі інформування про таких дітей територіального органу Національної поліції, структурного підрозділу місцевої державної адміністрації, відповідального за проведення процедури встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, для проведення відповідних заходів згідно із законодавством;
25) забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема:
ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;
складання опису майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, за місцем знаходження такого майна;
підготовка проєктів рішень органу опіки та піклування за місцем знаходження майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, про встановлення опіки над майном; призначення особи, яка буде представляти інтереси дітей вказаної категорії на час здійснення права на спадкування; укладення договору оренди житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності; погодження зняття з реєстрації дітей зазначеної категорії;
вжиття заходів щодо передання житла, яке належить на праві користування дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, у власність дитини;
подання органу опіки та піклування необхідних документів для взяття дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, після досягнення нею 16-річного віку на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і на соціальний квартирний облік у разі наявності правових підстав для цього;
забезпечення контролю за виконанням рішень міської ради та її виконавчих органів щодо захисту житлових та майнових прав дітей;
26) забезпечення захисту прав дітей при вчиненні правочинів стосовно нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким вони мають, шляхом:
надання консультацій фізичним особам з питань підготовки необхідних документів щодо вчинення відповідних правочинів;
перевірка документів, поданих на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини, з’ясування наявності / відсутності обставин, що можуть бути підставою для відмови у наданні дозволу на вчинення таких правочинів;
підготовка проєктів рішень органів опіки та піклування про надання (відмову в наданні) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;
подання міському голові клопотання про необхідність звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини, якщо батьки, опікуни / піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі не виконують рішення виконавчого органу міської ради;
підготовка для подання до суду письмових висновків органу опіки та піклування щодо виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання такою, що втратила право користування житловим приміщенням, управління батьками майном дитини;
27) збір матеріалів, підготовка письмових висновків органів опіки та піклування для подання до суду або проєктів рішень органу опіки та піклування щодо розв’язання спорів між батьками стосовно прізвища, імені, місця проживання дитини, участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї;
28) підготовка висновків та проєктів рішень органу опіки та піклування про підтвердження місця проживання дітей для їх тимчасового виїзду за межі України;
29) підготовка для подання до суду висновків органу опіки та піклування щодо позбавлення та поновлення батьківських прав; побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав; відібрання дитини від особи, яка тримає її у себе не на підставі закону або рішення суду; про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини, скасування усиновлення та визнання його недійсним; з інших питань, що стосуються прав дитини, які вирішуються із залученням або за ініціативою виконавчого органу міської ради як органу опіки та піклування;
30) складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно до частин п’ятої, шостої статті 184 (невиконання рішення органу опіки та піклування щодо визначення способів участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від дитини) та статті 18850 (невиконання законних вимог посадових (службових) осіб органу опіки та піклування) Кодексу України про адміністративні правопорушення;
31) розгляд питань, пов’язаних із доцільністю відрахування неповнолітніх здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти першого року навчання, здобувачів фахової передвищої та вищої освіти першого року навчання (далі – здобувач освіти), що передбачає:
отримання від закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти повідомлення, у тому числі в електронній формі та за допомогою телефонного зв’язку, про заплановане відрахування неповнолітнього здобувача освіти із зазначенням підстав для такого відрахування за один місяць до прийняття відповідного рішення;
вивчення у взаємодії із законними представниками неповнолітнього здобувача освіти (протягом 10 робочих днів з дня отримання такого повідомлення) підстав запланованого відрахування на предмет їх відповідності законодавству у сфері захисту прав дітей; встановлення причин відрахування, визначення доцільності та можливості їх усунення;
у разі встановлення факту невідповідності підстав запланованого відрахування неповнолітнього здобувача освіти законодавству у сфері захисту прав дітей подання закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої або вищої освіти аргументованого заперечення щодо такого відрахування;
32) представництво від імені органу опіки та піклування інтересів дітей, розлучених із сім’єю, виявлених на території Виноградівської міської територіальної громади;
33) здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;
34) забезпечення організації діяльності Комісії з питань захисту прав дитини;
35) розгляд в установленому порядку звернень громадян, зокрема звернень дітей щодо неналежного виконання батьками, іншими законними представниками обов’язків з виховання або щодо зловживання ними своїми правами;
36) виконання інших функцій, покладених на службу відповідно до законодавства.
ІІІ. Права служби
5. Служба має право:
1) приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов’язковими для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, посадовими особами, фізичними особами;
2) отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих службою рішень;
3) отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до компетенції служби; від місцевих органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання визначених для неї завдань;
4) звертатися щодо фактів порушення прав та інтересів дітей до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в разі виявлення таких фактів;
5) перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності, стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти за місцем проживання, а також у разі необхідності – умови роботи працівників віком до 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;
6) представляти в разі необхідності інтереси дітей у судах, у їх взаємодії з підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, брати участь у розгляді судами справ щодо дітей і захисту їхніх прав та інтересів;
7) запрошувати для бесіди батьків, інших законних представників дітей, посадових осіб з метою з’ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів щодо усунення причин;
8) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих службою, Нацсоцслужбою;
9) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав, свобод і законних інтересів дітей;
10) укладати в установленому порядку угоди про співпрацю з науковими установами, громадськими об’єднаннями і благодійними організаціями з питань, які належать до компетенції служби;
11) скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до компетенції служби;
12) проводити особистий прийом дітей, а також їхніх батьків, інших законних представників, розглядати їхні звернення з питань, що належать до компетенції служби;
13) визначати потребу в утворенні спеціальних установ і закладів соціального захисту дітей;
14) відвідувати дітей, які перебувають в службі на обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів щодо соціального захисту дітей;
15) проводити інспекційні відвідування одержувачів аліментів із метою контролю за цільовим витрачанням аліментів.
ІV. Організація роботи служби
6. Служба під час виконання визначених для неї завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, службами у справах дітей районної та обласної державних адміністрацій, депутатами міської ради, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, громадськими об’єднаннями, благодійними організаціями та фізичними особами.
7. Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади згідно з розпорядженням міського голови з дотриманням вимог Законів України „Про службу в органах місцевого самоврядування” та „Про місцеве самоврядування в Україні”.
8. Начальник служби може мати заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади згідно з розпорядженням міського голови.
9. Начальник служби:
1) здійснює керівництво службою, персонально відповідає за виконання визначених для неї завдань, за роботу підпорядкованих службі закладів;
2) планує роботу служби і забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи;
3) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
4) подає на затвердження міському голові кошторис і штатний розпис служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;
5) затверджує посадові та функціональні обов’язки працівників служби, визначає завдання працівникам служби і розподіляє між ними обов’язки;
6) аналізує показники роботи служби, вживає заходів щодо підвищення ефективності роботи служби, забезпечує підвищення кваліфікації працівників;
7) розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису служби.
10. Якщо в службі на обліку дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, перебувають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, або якщо діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, проживають у територіальній громаді, у такій службі для виконання функцій щодо забезпечення їх влаштування у різні форми виховання утворюється окремий підрозділ. Штатна чисельність працівників служб, які забезпечують провадження діяльності з усиновлення, установлюється в межах граничної чисельності працівників (не менше ніж дві особи) з розрахунку один працівник на 50 дітей, які перебувають у такій службі на обліку дітей, що можуть бути усиновлені.
11. Для прийняття узгоджених рішень з питань, що належать до компетенції служби, в ній може утворюватися колегія у складі начальника служби (голова колегії), його заступників, керівників виконавчих органів міської ради, органів Національної поліції, представників підприємств, установ, громадських об’єднань.
Склад колегії затверджується міським головою за поданням начальника служби.
Рішення колегії оформляються наказами начальника служби.
12. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та розв’язання інших питань у службі можуть утворюватися наукові та координаційні ради та комісії.
Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник служби.
13. Утримання служби здійснюється відповідно до законодавства.
Матеріально-технічне забезпечення служби здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
Штатний розпис служби затверджується міським головою у межах структури та граничної чисельності служби.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників служби затверджуються рішенням сесії міської ради.
Додаток 5
до рішення одинадцятої сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від 23.12.2021 №
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ містобудування та архітектури
1. Загальні положення
1.1. Відділ містобудування та архітектури Виноградівської міської ради (далі − Відділ) є виконавчим органом Виноградівської міської ради, утворюється радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для реалізації завдань місцевого самоврядування у сфері містобудування та архітектури на території Виноградівської міської територіальної громади.
1.2. Відділ є спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури, що утворюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 6 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст. 13 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст. 12 та ст. 14 Закону України «Про основи містобудування» та ст. 6 ч.2 Закону України «Про охорону культурної спадщини», і в своїй діяльності підзвітний та підконтрольний виконавчому комітету міської ради та її виконавчому комітету, підпорядковується міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
1.3. Повна назва відділу — Відділ містобудування та архітектури Виноградівської міської ради.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, постановами, розпорядженнями, методичними, нормативними та іншими керівними матеріалами профільного міністерства, рішеннями Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
1.5. Відділ є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, власні бланки.
1.6. Відділ є неприбутковою установою, створений та зареєстрований в порядку визначеному законодавчими актами, що регулюють діяльність відповідної неприбуткової організації.
- Основні завдання Відділу:
2.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури в населених пунктах, розташованих на території Виноградівської міської територіальної громади (далі − територіальної громади).
2.1.2. Участь в розроблені проектів програм соціально-економічного розвитку громади та цільових програм, в межах компетенції відділу.
2.1.3. Організація робіт, пов’язаних із створенням і веденням містобудівного кадастру населених пунктів.
2.1.4. З метою колегіального та професійного розгляду містобудівних, архітектурних та інженерно-проектних рішень при відділі (в разі необхідності) утворюється архітектурно-містобудівна рада, яка проводить свою діяльність відповідно до Положення про архітектурно-містобудівну раду, розробленого на основі Типового положення про архітектурно-містобудівну раду (z0807-99), затвердженого наказом. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 07.07.2011 N 108 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 липня 2011 р. за №903/19641.
2.1.5. Інформування населення через засоби масової інформації про розроблення містобудівних програм розвитку об’єднаної територіальної громади, містобудівної документації, розміщення найважливіших об’єктів архітектури, організовує їх громадське обговорення в порядку, встановленому законодавством України.
2.1.6. Виконання функції органу з присвоєння адрес.
3.Функції Відділу:
3.1. Аналіз стану містобудування на території населених пунктів Виноградівської міської територіальної громади, організація розроблення, погодження та затвердження містобудівної документації.
3.2. Координація діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів Виноградівської міської територіальної громади, поліпшення їх архітектурного вигляду.
3.3. Організація в межах своїх повноважень охорони, пам’яток архітектури, містобудування, об’єктів історичної забудови та збереження традиційного характеру історико - архітектурного середовища населених пунктів територіальної громади.
3.4. Забезпечення в установленому законом порядку урахування державних та громадських інтересів при плануванні та забудові територій Виноградівської міської територіальної громади.
3.5. Організація створення та ведення містобудівного кадастру.
3.6. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Веде облік забезпеченості містобудівною документацією населених пунктів Виноградівської міської територіальної громади, вносить пропозиції міській раді та виконавчому комітетові щодо необхідності розроблення та коригування відповідної містобудівної документації.
- Розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб’єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до міської ради висновки з цих питань.
- Розробляє та подає до міської ради та виконавчому комітетові пропозиції щодо розміщення, будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури, розглядає і погоджує проекти конкретних об’єктів архітектури та надає замовникам висновки щодо їх затвердження.
- Готує проєкти рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови в межах повноважень Відділу.
- Організовує в порядку, визначеному чинним законодавством створення і оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об’єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив’язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань.
- Погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об’єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.
- Регулює в межах своїх повноважень та в порядку встановленому законодавством діяльності з розміщення зовнішньої реклами та надання дозволів на її розміщення на території Виноградівської міської територіальної громади.
- Здійснює внесення відомостей, інформації та даних до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
- Розглядає заяви від фізичних та юридичних осіб щодо присвоєння адрес об`єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна. Забезпечує внесення відомостей, про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес до Реєстру будівельної діяльності.
- Надає відповідно до Закону містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва з використанням Реєстру будівельної діяльності, які затверджуються наказом начальника Відділу.
- Видає забудовникам в установленому законодавством порядку будівельні паспорти на розміщення і будівництво індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель та споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельних ділянок на території Виноградівської міської територіальної громади з використанням Реєстру будівельної діяльності.
- Регулює діяльність щодо розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території об’єднаної територіальної громади в установленому законодавством порядку. Оформлює паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
- Розглядає заяви про наміри замовників щодо місця розташування відкритих майданчиків біля стаціонарних закладів ресторанного господарства на території Виноградівської міської територіальної громади.
- Погоджує наміри щодо влаштування засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до об’єктів або їх розумного пристосування.
- Проведення збору та узагальнення інформації про проведення оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю, поданих управителями об’єктів.
- Організовує роботу архітектурно-містобудівної ради, що утворюється при Відділі для професійного обговорення проектних рішень у сфері містобудування.
- Створює і веде архів містобудівної документації, матеріалів містобудівного кадастру.
3.1.7. Організовує та бере участь у проведенні нарад, семінарів, громадських оглядів, конкурсів з питань діяльності Відділу.
3.1.8. Вносить в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, звітності та державної статистики у сфері містобудівної діяльності.
4. Права та обов’язки:
4.1.Для виконання покладених на Відділ завдань йому надається право:
4.1.1. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції, представляти міську раду з таких питань в органах державної влади, на підприємствах, установах чи організаціях усіх форм власності.
4.1.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів апарату міської ради, підприємств, установ та організацій, громадських об’єднань (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
4.1.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів апарату міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики – безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.1.4. Подавати виконавчому комітету міської ради та відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних, інженерно-геологічних та будівельних робіт, які виконуються з порушенням законодавства у сфері містобудування, архітектури та охорони культурної спадщини, державних стандартів, норм і правил, архітектурних вимог, технічних умов, затверджених проектних рішень, містобудівної документації.
4.1.5. Популяризувати справу містобудування, архітектури та охорони культурної спадщини в територіальній громаді через засоби масової інформації, іншими засобами.
4.1.6. Порушувати перед відповідними державними органами питання про притягнення в установленому порядку до відповідальності осіб, підприємств і організацій, винних в самовільному будівництві та порушенні діючого законодавства в галузі архітектури, будівництва, містобудування та охорони культурної спадщини.
4.1.9. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.
4.1.10. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення та оптимізації роботи Відділу, вирішення нагальних потреб діяльності відділу на розгляд Виноградівської міській раді, виконавчому комітету Виноградівському міської ради, міському голові, з питань, що належать до компетенції Відділу.
Посадові особи відділу при виконанні покладених на відділ завдань зобов’язані:
- діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
- сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові та службові обов’язки;
- неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
- запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
- постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
- дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію органів місцевого самоврядування;
- забезпечити недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про державну таємницю», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових та службових обов’язків.
5 Організація роботи Відділу
5.1. Керівником Відділу є начальник Відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади за розпорядженням міського голови, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.
5.2. Начальник Відділу відповідно до статті 14 Закону України «Про архітектурну діяльність» за посадою є головним архітектором.
5.3. Начальник Відділу повинен мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
5.4. У межах закону начальник Відділу може здійснювати творчу діяльність, пов'язану з розробленням містобудівної документації відповідної території, проектуванням об'єктів архітектури, які передбачені для будівництва на території його адміністративної діяльності.
5.5. Начальник Відділу:
5.5.1. Здійснює керівництво діяльністю Відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань;
5.5.2. Планує роботу Відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, спрямовує їх роботу, надає допомогу у виконанні завдань і доручень, аналізує результати роботи Відділу, вживає заходи щодо підвищення її дієвості;
5.5.3. Забезпечує виконання поставлених перед Відділом завдань, планів роботи, доручень міського голови;
5.5.4.Представляє Відділ у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та громадянами.
5.5.5. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання.
5.5.6. Забезпечує взаємодію Відділу з іншими органами міської ради;
5.5.7. Ініціює залучення спеціалістів інших виконавчих органів Виноградівської міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, інших підприємств, установ та організацій, а також об'єднань громадян, представників інститутів громадянського суспільства (за відповідним погодженням) з питань, що пов'язані з виконанням Відділом покладених на нього завдань та функцій;
5.5.8. Бере участь у засіданнях сесій Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах з питань, віднесених до компетенції Відділу;
5.5.9. Забезпечує дотримання спеціалістами Відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
5.5.10. Затверджує функціональні обов’язки посадових осіб Відділу;
5.5.11. Видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання;
5.5.12. Подає на розгляд ради зміни до Положення про Відділ;
5.5.12. При вирішені питань нормативно-правового характеру – готує проекти розпоряджень голови міської ради;
5.5.13. Здійснює інші повноваження, покладені на нього згідно з чиним законодавством України.
6.Відповідальність
6.1. Працівники відділу зобов’язані дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку, сумлінно і вчасно виконувати доручення начальника відділу та посадові обов’язки згідно з посадовою інструкцією.
6.2. Працівники відділу несуть відповідальність за несвоєчасне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням, посадовими інструкціями в порядку, визначеному чиним законодавством.
6.3. Начальник відділу несе відповідальність за:
1) несвоєчасне і неякісне виконання, визначених для відділу завдань і функцій, передбачених чинними нормативами, цим Положенням та Посадовою інструкцією, оперативних доручень і вказівок керівництва міської ради та виконавчого комітету;
2) несвоєчасне і недостовірне надання інформацій та звітів, що належать до компетенції відділу;
3) дотримання вимог цього Положення, використання наданих прав;
4) порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики та поведінки посадової особи органу місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних із прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;
5) порушення правил та норм з питань охорони праці та пожежної безпеки.
7. Заключні положення
7.1. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
7.2. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Відділу визначаються в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.
7.3. Штатний розпис та кошторис Відділу затверджуються в установленому законодавством порядку.
7.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням міської ради.
7.5. Ліквідація та реорганізація Відділу здійснюється за рішенням сесії міської ради.
7.6. Майно відділу є комунальною власністю Виноградівської міської територіальної громади і належить відділу на правах оперативного управління. В разі ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення відділу, його активи та майно повертаються Виноградівській міській раді.
Секретар міської ради Сніжана ПОПОВИЧ