ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5


ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
__________ сесія восьмого скликання
 
РІШЕННЯ
ПРОЕКТ
 

___ _______________                                м.Виноградів                           №__________
 
 
Про створення структурних підрозділів міської
ради та затвердження положень про них
 
Відповідно до ч. 1 ст. 11, ст.ст. 25, 26, 54, ч.1 ст.59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку зі збільшенням повноважень органів місцевого самоврядування та з метою організації належної роботи Виноградівської міської ради і виконавчих органів ради, міська рада в и р і ш и л а:  
1. Створити відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Виноградівської міської ради без статусу юридичної особи.
1.1. Затвердити Положення про відділ житлово-комунального господарства та благоустрою згідно додатку 1 (додається).
 
2. Створити сектор будівництва та інфраструктури Виноградівської міської ради без статусу юридичної особи.
2.1. Затвердити Положення про сектор будівництва та інфраструктури згідно додатку 2 (додається).
 
3. Створити службу управління персоналом Виноградівської міської ради без статусу юридичної особи.
3.1. Затвердити Положення про службу управління персоналом згідно додатку 3 (додається).
 
4. Створити управління муніципальної інспекції Виноградівської міської ради без статусу юридичної особи.
2.1. Затвердити Положення про управління муніципальної інспекції згідно додатку 4 (додається).
 
5. Внести зміни до структури, чисельності та штатного розпису Виноградівської міської ради і виконавчих органів ради.
 
6. Встановити, що дане рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.
 
7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань законності, регламенту, депутатської етики, оборонної роботи та надзвичайних ситуацій.
 

Міський голова                                                                                               Степан БОЧКАЙ
 

Додаток 3

до рішення _______ сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
від __________ № ____
 

ПОЛОЖЕННЯ

про службу управління персоналом
 
І.Загальні положення
1.1. Служба управління персоналом Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – служба управління персоналом) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради, створеним з метою реалізації державної політики з питань управління персоналом у органах місцевого самоврядування та забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень з питань управління персоналом Виноградівської міської ради та її виконавчих органів.
1.2. Служба управління персоналом прямо підпорядковується Виноградівському міському голові.
1.3. У своїй діяльності служба управління персоналом керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», іншими нормативно-правовими актами, рішеннями сесій Виноградівської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Виноградівської міської ради, розпорядженнями Виноградівського міського голови та цим Положенням.
1.4. Положення про службу управління персоналом, внесення змін та доповнень до нього розробляються начальником служби та затверджуються рішенням сесії Виноградівської міської ради.
1.5. Структура та чисельність служби управління персоналом затверджуються рішенням Виноградівської міської ради, штатний розпис – Виноградівським міським головою. Розподіл обов’язків посадових осіб служби зазначається у посадових інструкціях, які розробляються начальником служби відповідно до цього Положення та затверджуються Виноградівським міським головою.
1.6. Начальник служби управління персоналом та інші посадові особи служби призначаються на посаду та звільняються з посади за розпорядження Виноградівського міського голови з дотриманням вимог чинного законодавства України.
1.7. На посадових осіб служби управління персоналом поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Закону України «Про запобігання корупції».
1.8. Служба управління персоналом має свою печатку, а також інші штампи необхідні для роботи служби.
1.9. Служба управління персоналом для ефективного виконання покладених на неї функціональних обов’язків взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, її виконавчими органами, посадовими особами міської ради, комунальними установами, закладами й організаціями, а також підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян та громадянами України.
1.10. Повноваження, основні завдання, права та обов’язки, відповідальність, кваліфікаційні вимоги посадових осіб служби управління персоналом встановлюються в посадових інструкціях, затверджених Виноградівським міським головою.
 
ІІ. Основні завдання та функції
2.1. Основними завданнями служби управління персоналом є:
1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у Виноградівській міській раді та її виконавчих органах;
2) забезпечення здійснення міським головою своїх повноважень з питань управління персоналом;
3) забезпечення організаційного розвитку міської ради та її виконавчих органів;
4) добір персоналу;
5) прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
7) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом в установах та закладах міської ради;
8) документальне оформлення вступу на службу в органи місцевого самоврядування, її проходження та припинення.
 
2.2. Служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань:
1) організовує роботу щодо розробки структури та чисельності Виноградівської міської ради, виконавчого комітету Виноградівської міської ради та інших виконавчих органів міської ради;
2) розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та служби в органах місцевого самоврядування;
3) вносить пропозиції міському голові з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
4) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи міського голови з питань управління персоналом;
5) контролює розроблення посадових інструкцій посадових та службових осіб міської ради та виконавчих органів міської ради, які затверджує міський голова, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
6) проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
7) вивчає потребу в персоналі на вакантні посади та вносить відповідні пропозиції міському голові;
8) приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
10) розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад в органі місцевого самоврядування;
11) надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування письмові повідомлення про результати конкурсу;
12) за дорученням міського голови перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку в міській раді та її виконавчих органах;
13) разом з іншими структурними підрозділами міської ради та виконавчого комітету:
організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
опрацьовує штатний розпис міської ради, виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради;
спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу міської ради і її виконавчих органів;
забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;
організовує роботу щодо стажування посадових осіб місцевого самоврядування та молоді;
організовує роботу щодо проходження практики студентами вищих навчальних закладів у структурних підрозділах міської рад та її виконавчого комітету.
14) організовує проведення внутрішніх навчань посадових осіб;
15) здійснює планування професійного навчання посадових осіб;
16) узагальнює потреби посадових осіб у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції міському голові;
17) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
18) аналізує кількісний та якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування;
19) надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів міської ради, установ та закладів міської ради;
20) обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування;
21) організовує складення Присяги посадової особи місцевого самоврядування особою, яка вперше вступає на службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам місцевого самоврядування;
22) ознайомлює посадових та службових осіб з правилами внутрішнього трудового та службового розпорядку Виноградівської міської ради, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
23) забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу міської ради та виконавчих органів ради;
24) готує розпорядження про встановлення надбавок за вислугу років;
25) формує графік відпусток персоналу міської ради, готує розпорядження щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;
26) здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників міської ради, виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради;
27) оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
28) у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження посадових осіб міської ради;
29) готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу міської ради та її виконавчих органів;
30) забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
31) у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Виноградівської міської ради, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому законодавством;
32) забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органі місцевого самоврядування;
33) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;
34) здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних у Виноградівській міській раді;
35) розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;
36) здійснює ведення табельного обліку виходу на роботу працівників міської ради;
37) забезпечує в межах своїх повноважень доступу до публічної інформації, розпорядником якої є служба управління персоналу;
 
38) проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.
 
ІІІ. Права  та обов’язки служби управління персоналом
3.1. Служба управління персоналом має право:
1) спільно з іншими структурними підрозділами перевіряти і контролювати дотримання правил внутрішнього трудового та службового розпорядку, вимог законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування у міській раді та здійснювати контроль за додержанням законодавства про працю у комунальних закладах та установах міської ради;
2) взаємодіяти зі структурними підрозділами міської ради, підпорядкованими організаціями, державними органами та органами місцевого самоврядування з питань, що належать до її компетенції;
3) одержувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб міської ради та підпорядкованих організацій інформацію, матеріали та пояснення (у тому числі письмові), необхідні для здійснення покладених на неї завдань;
4) за погодженням з міським головою брати участь у конференціях, семінарах, нарадах та інших заходах з питань управління персоналом та організаційного розвитку;
5) на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на неї повноважень;
6) за дорученням міського голови представляти міську раду в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до її компетенції;
7) у разі переслідування або вчинення будь-якого іншого тиску працівника служби у зв’язку з виконанням ним своїх обов’язків інформувати про це безпосередньо міського голову;
3.2. Служба управління персоналом має право на належні умови для роботи і підвищення кваліфікації працівників служби, окремі приміщення, телефонний зв’язок, сучасні засоби комп’ютерної та оргтехніки, систематичне поновлення необхідного програмного забезпечення, транспорт для виконання службових обов’язків, законодавчі та інші нормативні акти, довідкові матеріали, посібники, пресу та літературу з кадрових питань.
3.3. Покладення на службу управління персоналом завдань, не передбачених цим Пооложенням, і таких, що не стосуються питань управління персоналом, організаційного розвитку та служби в органах місцевого самоврядування, не допускається.
 
3.4. Обов’язки працівників служби управління персоналом:
1) діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
2) сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки;
3) неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
4) запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
5) виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильність до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій;
6) постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
7) дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію  органів місцевого самоврядування;
8) забезпечити недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
 
ІV. Відповідальність
4.1. Персональну відповідальність за неналежне чи несвоєчасне виконання  функцій покладених на службу управління персоналом несе начальник служби.
4.2. Працівники служби несуть персональну відповідальність за несвоєчасне і неналежне виконання покладених на них завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції служби.
 
V. Заключні положення
 
5.1. Реорганізація або припинення діяльності служби управління персоналом здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
5.3. Питання діяльності служби управління персоналом міської ради, що не врегульовані цим Положенням вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
 
 
 
Секретар міської ради                                                                                Сніжана ПОПОВИЧ
 

                               Додаток 4
до рішення __________ сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
___________  № _________
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про управління муніципальної інспекції
 
І. Загальні положення
 
1.1. Управління муніципальної інспекції Виноградівської міської ради (далі за текстом - «Управління») є виконавчим органом Виноградівської міської ради, що створюється Виноградівською міською радою у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підзвітне та підконтрольне Виноградівській міській раді, підпорядковується виконавчому комітету Виноградівської міської ради, Виноградівському міському голові та першому заступнику Виноградівського міського голови.
1.2. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, не являється юридичною особою та не має самостійного балансу, рахунків в установах банку.
1.3. Управління може мати власну печатку, штампи та бланки.
1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади у сфері благоустрою населених пунктів, рішеннями Виноградівської міської ради, розпорядженнями Виноградівського міського голови, рішеннями виконавчого комітету Виноградівської міської ради, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
 
ІІ. Структура Управління
 
2.1. До складу Управління можуть входити відділи, які очолюють начальники відділів.
2.2. В Управлінні перебувають на службі посадові особи органів місцевого самоврядування, які мають відповідні повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій, працюють службовці та інші працівники. На посадових осіб Управління поширюється дія законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Кодексу Законів про працю України та інші нормативно-правові акти.
2.3. Начальник Управління, заступники начальника Управління, начальники відділів, головні спеціалісти, у тому числі інспектори з благоустрою та інспектори з паркування призначаються на посади Виноградівським міським головою за пропозицією конкурсної комісії, або відповідно до іншої процедури, визначеної чинним законодавством України. Службовці та інші працівники Управління призначаються Виноградівським міським головою відповідно до вимог Кодексу законів про працю України.
2.4. Структура та чисельність Управління затверджується рішенням Виноградівської міської ради.
2.4. Штатний розпис Управління затверджується Виноградівським міським головою.
            2.6. Обов’язки посадових осіб Управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються Виноградівським міським головою.
            2.7. Обов’язки службовців та інших працівників Управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником Управління.
 
 
 ІІІ. Керівництво Управлінням
 
3.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду Виноградівським міським головою за пропозицією конкурсної комісії, або відповідно до іншої процедури, визначеної чинним законодавством України. Звільнення з посади здійснюється розпорядженням Виноградівського міського голови відповідно до чинного законодавства України.
3.2. Начальник Управління:
3.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Управління,  розподіляє обов’язки між посадовими особами та іншими  працівниками Управління.
3.2.2. Видає у межах своєї компетенції накази і контролює їх виконання.
3.2.3. Розробляє план роботи Управління та подає на затвердження Виноградівському міському голові.
3.2.4. Подає на затвердження Виноградівському міському голові кошторис витрат на утримання Управління.
3.2.5. Вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління.
3.2.6. Звітує перед Виноградівським міським головою та Виноградівською міською радою про виконання покладених на Управління завдань та затверджених планів роботи.
3.2.7. Подає пропозицію Виноградівському міському голові щодо заохочення і накладання дисциплінарних стягнень на посадових осіб та інших працівників Управління.
3.2.8. Вносить на розгляд Виноградівської міської ради, її виконавчого комітету проекти рішень, та подає Виноградівському міському голові проекти розпоряджень з питань, що належать до компетенції Управління.
3.2.9. Може входити до складу комісій.
3.2.10. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Управління.
3.2.11. Здійснює інші повноваження в межах і порядку, визначених  чинним законодавством України, цим Положенням та посадовою інструкцією.
3.3. На період відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника Управління або інша особа, визначена розпорядженням Виноградівського міського голови.
 
ІV. Завдання та функції Управління
 
4.1. Метою діяльності Управління є здійснення дієвого контролю за станом благоустрою на території Виноградівської міської територіальної громади, виконанням робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою, дотриманням законодавства у сфері зовнішньої реклами, торгівлі, забезпечення дотримання правил паркування, у межах наданих повноважень, організація швидкого реагування на вчинення адміністративних правопорушень у сфері благоустрою та порушень правил паркування, створення та забезпечення роботи диспетчерського пункту відео-спостереження на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.2. Основними завданнями Управління є:
4.2.1. Забезпечення реалізації державної та місцевої політики в сфері благоустрою території Виноградівської міської територіальної громади.
4.2.2. Контроль за станом благоустрою території громади та забезпечення виконання правил благоустрою.
            4.2.3. Контроль за дотриманням правил розміщення зовнішньої реклами, та порядку розміщення вивісок на території громади.
4.2.4. Контроль за відновленням благоустрою після проведення земляних робіт на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.2.5. Контроль за дотриманням правил паркування, організацією руху транспортних засобів у межах наданих повноважень на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.2.6. Профілактика та запобігання правопорушень у сфері благоустрою, правил паркування, у межах наданих повноважень на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.2.7. Створення та забезпечення роботи диспетчерського пункту відео спостереження на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.2.8. Забезпечення швидкого реагування на вчинення адміністративних порушень, у межах наданих повноважень на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.3. Для забезпечення виконання мети діяльності та основних завдань Управління здійснює наступні функції:
4.3.1. Забезпечує у межах, визначених чинним законодавством України, здійснення прав Виноградівської міської територіальної громади в сфері благоустрою, формування у членів Виноградівської міської територіальної громади активної громадської позиції щодо збереження довкілля, об’єктів та елементів благоустрою, забезпечення чіткого виконання суб’єктами господарювання та громадянами обов’язків у сфері благоустрою.
4.3.2. Забезпечує виконання рішень Виноградівської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень Виноградівського міського голови, що приймаються з питань:
- контролю за благоустроєм Виноградівської міської територіальної громади;
- контролю за утриманням і прибиранням вуличних, дворових територій, парків, скверів Виноградівської міської територіальної громади;
- контролю за утриманням об’єктів та елементів благоустрою під час будівництва, монтажних, ремонтних, земляних та інших робіт на території Виноградівської міської  територіальної громади;
- контролю за розміщенням та утриманням засобів реклами, вивісок на території Виноградівської міської  територіальної громади;
- контролю за утриманням малих архітектурних форм, контролю за благоустроєм торгово-побутової мережі Виноградівської міської  територіальної громади;
- контролю за утриманням та охороною зелених насаджень на території Виноградівської міської  територіальної громади;
- контролю за утриманням тварин на території Виноградівської міської  територіальної громади;
- контролю за дотриманням організації руху транспортних засобів на території Виноградівської міської  територіальної громади, правил паркування у межах визначених повноважень;
- інших питань у межах своїх повноважень. 
4.3.3. Бере участь у роботі комісій, що створюється Виноградівською міською радою, її виконавчим комітетом, Виноградівським міським головою.
4.3.4. Надає інформацію іншим органам державного контролю відповідно до вимог чинного законодавства України в межах завдань та функцій Управління.
4.3.5. Вживає заходи щодо припинення вчинення адміністративних правопорушень у межах наданих повноважень на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.3.6. Організовує та забезпечує роботу диспетчерського пункту відео - спостереження на території Виноградівської міської  територіальної громади.
4.3.7.  Здійснює фіксування вчинення адміністративних правопорушень, передбачених статтями, перелік яких міститься у пункті 2 частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення України, у межах наданих повноважень на території Виноградівської міської територіальної громади.
4.3.8. Здійснює фіксування та розгляд справ про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою і третьою статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення  (в частині порушення правил зупинки, стоянки транспортних засобів на території Виноградівської міської  територіальної громади, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису),  частинами першою і другою статті 152-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
4.3.9. Розробляє проєкти рішень Виноградівської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень Виноградівського міського голови з питань,  що входять до компетенції  Управління.
4.3.10. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатські звернення та запити у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечує виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.
4.3.11. Здійснює інші функції, передбачені чинним законодавством України.
4.4. З метою здійснення своїх функцій інспектори з благоустрою рішенням виконавчого комітету Виноградівської міської ради уповноважуються на складання протоколів про вчинення адміністративних правопорушень, перелік яких міститься у пункті 2 частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення України.
4.5. Інспектори з паркування від імені виконавчого комітету Виноградівської міської ради розглядають справи про адміністративні правопорушення, визначені чинним законодавством України, і накладають адміністративні стягнення за вчинення відповідних правопорушень у межах своїх повноважень.
4.6. З метою здійснення своїх функцій інспектори з паркування рішенням виконавчого комітету Виноградівської міської ради уповноважуються на накладення адміністративних стягнень за вчинення адміністративних правопорушень у сфері паркування у межах наданих повноважень.
 
V. Права та обов’язки
 
5.1. Управління має право:
5.1.1. Проводити обстеження територій та об’єктів Виноградівської міської  територіальної громади щодо стану їх благоустрою і додержання підприємствами, установами, організаціями, особами законодавства у сфері благоустрою та  реклами.
5.1.2. Вимагати від фізичних осіб та службових осіб, які порушують правила благоустрою території, правила паркування та інші норми чинного законодавства України, у тому числі рішення Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядження Виноградівського міського голови на території Виноградівської міської територіальної громади у межах наданих повноважень, припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню їхніх повноважень, виносити усні попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення.
5.1.3. Складати протоколи про адміністративні правопорушення, приписи та акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, відбирати усні та письмові пояснення, застосовувати адміністративні стягнення за порушення правил паркування та застосовувати інші, передбачені чинним законодавством України заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, що віднесені до його компетенції.
5.1.4. Проводити відео-, фото- та звуко- фіксацію, як допоміжний засіб фіксування протиправних дій та розкриття правопорушень у порядку визначеному чинним законодавством України.
5.1.5. Одержувати у встановленому чинним законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на Управління завдань.
5.1.6. Залучати в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.1.7.Проводити розгляд справ про адміністративне правопорушення в межах та в спосіб визначений Кодексом України про адміністративне правопорушення.
5.1.8. Вживати заходи щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно без документів дозвільного характеру і порушують стан об’єктів благоустрою міста.
5.1.9. Вносити відповідним державним органам, органам місцевого самоврядування, громадським об'єднанням або службовим особам, підприємствам, установам, організаціям обов'язкові до виконання вимоги про   усунення причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень.
5.1.10. Вимагати усунення порушень правил благоустрою.
5.1.11. Здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою на території Виноградівської міської  територіальної громади.
5.1.12. Забезпечувати формування, розміщення матеріалів, що відносяться до компетенції Управління на сайті Виноградівської міської ради та в засобах масової інформації.
5.1.13. Подавати у встановленому порядку пропозиції з розвитку та поліпшення стану благоустрою території та об’єктів Виноградівської міської  територіальної громади, удосконалення нормативно-правових актів, у межах своїх повноважень.
5.1.14. Надавати інформацію органам державного контролю відповідно до чинного законодавства України в межах завдань та функцій визначених цим Положенням.
5.1.15. Ініціювати та подавати пропозиції перед Виноградівською міською радою, її виконавчим комітетом, Виноградівським міським головою та іншими посадовими особами про прийняття відповідних рішень, якщо порушення набувають систематичного характеру або несуть загрозу навколишньому середовищу.
5.1.16. Вносити пропозиції щодо скасування дозвільних документів у випадку систематичного порушення правил благоустрою території, інших нормативно-правових документів у межах наданих повноважень.
5.2. Посадові особи Управління відповідно до покладених на них завдань зобов'язані:
5.2.1. У своїй діяльності проявляти високу культуру, такт та повагу до законних свобод та прав людини і громадянина.
5.2.2. При здійсненні своїх повноважень мати посвідчення, дотримуватися службової дисципліни.
5.2.3. Забезпечувати охорону законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян в межах наданих повноважень.
5.2.4. Вимагати припинення адміністративних правопорушень і забезпечувати здійснювати провадження у справах по них у межах наданих повноважень.
5.2.5. Виявляти причини і умови, що сприяють вчиненню правопорушень, вживати в межах своєї компетенції заходів до їх усунення, брати участь у правовому вихованні населення.
5.2.6. Контролювати дотримання належної чистоти територій дворів і прибудинкових територій Виноградівської міської  територіальної громади.
5.2.7. Контролювати дотримання правил благоустрою, правил проведення земляних робіт, правил розміщення зовнішньої реклами та порядку розміщення вивісок на території громади та інших нормативно-правових актів у межах своїх повноважень.
5.2.8. Забезпечувати виконання рішень Виноградівської міської ради, виконавчого комітету Виноградівської міської ради, розпоряджень Виноградівського міського голови прийнятих з питань, в межах наданих Управлінню повноважень.
5.2.9. Виконувати рішення Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядження Виноградівського міського голови.
5.2.10. У разі виявлення правопорушень, які не відносяться до компетенції Управління, повідомляти про їх вчинення відповідні органи.
 
VІ. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Управління
 
6.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
            6.2. Посадові особи Управління забезпечуються посвідченнями встановленого взірця, форменим одягом і шевронами, спецзасобами та автотранспортом.
       
 
VIІ. Відповідальність Управління
 
7.1. Посадові особи Управління можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та дисциплінарної   відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.                           
7.2. Посадові особи Управління несуть відповідальність за несвоєчасне та неналежне виконання обов’язків, передбачених нормативно-правовим актами, даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеним чинним законодавством України.
 
VIІІ. Заключні положення
 
8.1 Припинення діяльності Управління здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань у Виноградівській міській раді, передбаченої Регламентом роботи Виноградівської міської ради та чинним законодавством.
8.3. Питання діяльності Управління, що не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
 

Додаток 1
до рішення __________ сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
___________  № _________
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ житлово-комунального господарства та благоустрою
 
1.      Загальні положення
1.1.Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – відділ) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради.
1.2. Відділ утворюється Виноградівською міською радою, є підзвітним та підконтрольним виконавчому комітету міської ради, підпорядкованим міському голові та першому заступнику міського голови.
1.3. У своїй роботі відділ керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом роботи Виноградівської міської ради восьмого скликання та цим Положенням.
1.4. Структура та чисельність відділу затверджуються Виноградівською міською радою. Розподіл обов’язків посадових осіб зазначається у посадових інструкціях, які розробляються відповідно до цього Положення та затверджуються Виноградівським міським головою.
1.5. Начальник відділу та інші посадові особи відділу призначаються на посади Виноградівським міським головою на конкурсній основі, шляхом стажування, переведення, з кадрового резерву та звільняються з посади Виноградівським міським головою відповідно до чинного законодавства України.
 
2. Основні завдання та функції відділу:
2.1 Основними завданнями відділу є:
2.1.1 Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, поводження з побутовими відходами та благоустрою в населених пунктах, розташованих на території Виноградівської міської територіальної громади (далі − територіальної громади).
2.1.2 Участь в розробленні проектів програм соціально-економічного розвитку громади та цільових програм, метою яких є підвищення рівня забезпеченості соціальної та бюджетної сфери в усіх видах житлово-комунальних послуг, поліпшення їх якості.
2.1.3 Аналіз стану житлово-комунального господарства громади та підготовка пропозицій до проєкту місцевого бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів.
2.1.4 Організація розроблення та здійснення заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства та бюджетних установ  громади в осінньо-зимовий період.
2.1.5 Організація проведення у випадках та в порядку, встановлених законом, конкурсу з визначення управителя багатоквартирного будинку.
2.1.6 Ведення обліку громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов.
2.1.7 Видача ордерів на заселення жилої площі в будинках  державних і комунальних організацій, відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради.
2.1.8 Сприяння задоволенню потреб громадян у здійсненні приватизації
державного  житлового  фонду.
2.1.9 Розробка та підготовка для затвердження правил благоустрою території Виноградівської міської територіальної громади.
2.1.10 Підготовка пропозицій з питань поводження з побутовими відходами.
2.1.11 Забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання.
2.1.12 Організація розроблення і подання на затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів.
2.1.13 Підготовка документів по розробленню та затвердженню тарифів на житлово-комунальні послуги.
2.1.14 Організація проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання, що здійснюють у межах певної території надання послуг з вивезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами.
2.1.15 Організація озеленення, охорони зелених насаджень, створення місць відпочинку громадян.
2.1.16 Організація роботи комісій по обстеженню зелених насаджень, що підлягають видаленню.
2.1.17 Видача ордерів (дозволів) на видалення зелених насаджень, відповідно до рішень виконавчого комітету.
2.1.18 Забезпечення, в межах компетенції, здійснення заходів з надання адміністративних послуг у встановленому законодавством України порядку, на території Виноградівської міської ради.
2.2 Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1 організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінрегіону та забезпечує контроль за їх реалізацією;
2.2.2 аналізує стан і тенденції житлово-комунального господарства та благоустрою в межах Виноградівської міської територіальної громади та вживає заходів для усунення недоліків;
2.2.3 бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм соціально-економічного розвитку Виноградівської міської територіальної громади;
2.2.4 вносить пропозиції щодо проєкту відповідного місцевого бюджету;
2.2.5 забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
2.2.6 бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
2.2.7 розробляє в межах компетенції проєкти розпоряджень міського голови, проєкти рішень міської ради, виконавчого комітету;
2.2.8 бере участь у розробленні проєктів розпоряджень міського голови, проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
2.2.9 бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії відповідної місцевої ради;
2.2.10 готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання міському голові;
2.2.11 забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
2.2.12 готує в межах повноважень проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп, бере участь у їх розробленні;
2.2.13 розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян з питань, віднесених до компетенції відділу;
2.2.14 опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад з питань, віднесених до компетенції відділу;
2.2.15 забезпечує доступ до публічної інформації, з питань, віднесених до компетенції відділу;
2.2.16 постійно інформує населення про виконання своїх повноважень визначених законом;
2.2.17 виконує повноваження, делеговані органами виконавчої влади;
2.2.18 забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
2.2.19 забезпечує захист персональних даних;
2.2.20 залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
2.2.21 інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
2.2.22 виконує інші передбачені законодавством, рішеннями міської ради та рішеннями виконавчого комітету міської ради повноваження.
 
3. Права та обов’язки
3.1 Для виконання покладених на відділ завдань йому надається право:
3.1.1 отримувати в установленому законодавством порядку від виконавчих органів ради, інших структурних підрозділів, старост, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання визначених для нього завдань;
3.1.2 залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців інших структурних підрозділів міської ради, старост, інших виконавчих органів, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3.1.3 за дорученням міського голови залучати спеціалістів для підготовки проєктів актів нормативного та розпорядчого характеру, інших документів, а також  розробки і здійснення заходів, що проводяться відділом відповідно до покладених на нього обов’язків;
3.1.4 вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради з питань житлово-комунального господарства та благоустрою;
3.1.5 брати участь у пленарних засіданнях міської ради, засіданнях постійних комісій, виконавчого комітету, нарадах при міському голові, секретарю міської ради, заступниках міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, засіданнях консультативно-дорадчих органів, створених міською радою, та інших заходах, що проводяться міською радою;
3.1.6 представляти міську раду в органах місцевого самоврядування та виконавчої влади, інших установах з питань, що належать до компетенції відділу;
3.1.7 скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;
3.1.8 вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення та оптимізації роботи відділу, вирішення нагальних потреб діяльності відділу на розгляд Виноградівської міської ради, виконавчому комітету Виноградівському міської ради, міському голові, з питань, що належать до компетенції відділу. 
3.2 Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами  та організаціями, об’єднаннями громадян.
3.3 Посадові особи відділу при виконанні покладених на відділ завдань зобов’язані:
3.3.1 діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
3.3.2 сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові та службові обов’язки;
3.3.3 неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
3.3.4 запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
3.3.5 постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
3.3.6 дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію  органів місцевого самоврядування;
3.3.7 забезпечувати недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про державну таємницю», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових та службових обов’язків.
 
 
4. Організація роботи відділу
 4.1 Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.
4.2 Начальник відділу:
4.2.1 здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і виконання своїх функцій;
4.2.2 вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, сесіях міської ради питань, що належать до компетенції відділу, бере участь у їх засіданнях;
4.2.3 вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;
4.2.4 забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживає заходів до його поліпшення;
4.2.5 вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників відділу;
4.2.6 розробляє посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу;
4.2.7 здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про відділ;
4.2.8 забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
4.2.9 несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.
4.3 У разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста відділу.
4.4. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
4.5 Посадові інструкції працівників відділу затверджуються міським головою.
4.6 Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету в межах граничної чисельності та фонду оплати праці структурних підрозділів міської ради.
4.7 Відділ не є юридичною особою.
4.8 Документи, що готуються відділом  з питань, що належать до його компетенції, погоджуються заступником міського голови, згідно розподілу повноважень, чи міським головою.
 
 
 
5. Відповідальність
5.1. Начальник і працівники відділу несуть персональну відповідальність за несвоєчасне і неналежне виконання покладених на них завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції відділу.
 
6. Заключні положення
6.1. Реорганізація або припинення діяльності відділу здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
6.3. Питання діяльності відділу міської ради, що не врегульовані цим Положенням вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
 
 
 
 Додаток 2
до рішення __________ сесії
Виноградівської міської ради
восьмого скликання
___________  № _________
 
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор будівництва та інфраструктури
 
1.      Загальні положення
1.1. Сектор будівництва та інфраструктури Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – відділ) є структурним підрозділом Виноградівської міської ради.
1.2. Сектор утворюється Виноградівською міською радою, є підзвітним та підконтрольним виконавчому комітету міської ради, підпорядкованим міському голові та першому заступнику міського голови.
1.3. У своїй роботі сектор керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Виноградівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом роботи Виноградівської міської ради восьмого скликання та цим Положенням.
1.4. Структура та чисельність сектору затверджуються Виноградівською міською радою. Розподіл обов’язків посадових осіб зазначається у посадових інструкціях, які розробляються відповідно до цього Положення та затверджуються Виноградівським міським головою.
1.5. Завідувач сектору та інші посадові особи сектору призначаються на посади Виноградівським міським головою на конкурсній основі, шляхом стажування, переведення, з кадрового резерву та звільняються з посади Виноградівським міським головою відповідно до чинного законодавства України.
 
2. Основні завдання та функції сектору:
2.1 Основними завданнями сектору є:
2.1.1 Забезпечення реалізації державної політики у галузі будівництва, дорожньо-транспортної інфраструктури.
2.1.2 Участь в розробленні проектів програм соціально-економічного розвитку громади.
2.1.3 Організація проведення конкурсу з визначення автомобільних перевізників на автобусних маршрутах в межах Виноградівської міської територіальної громади.
2.1.4 Організація розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів, а також стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів Виноградівської міської територіальної громади.
2.1.5 Підготовка для затвердження маршрутів і графіків руху, правил користування міським пасажирським транспортом незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством.
2.1.6 Розробка, підготовка для затвердження та реалізація міських програм розвитку дорожнього руху та його безпеки.
2.1.7 Організація дорожнього руху на території громади згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами.
2.1.8 Проведення роботи по пропаганді безпеки дорожнього руху.
2.1.9 Організація будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту та утримання об'єктів житлово-комунального і соціального призначення, житлових будинків, дошкільних закладів, об'єктів освіти, спорту, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно – побутового й іншого призначення, об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури, мережі вуличного освітлення, каналізації та водопостачання населення, інших об’єктів та елементів благоустрою, на території Виноградівської міської територіальної громади та ефективного використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету.
2.1.10 Забезпечення збору вихідних даних, необхідних для розроблення проєктної документації на будівництво, реконструкцію та ремонт об’єктів, на умовах, визначених договором на проєктно-вишукувальні роботи.
2.1.11 Перевірка комплектності та якості одержаної від проєктних організацій проєктно-кошторисної документації, забезпечення її погодження з визначеними законодавством організаціями та проведення експертизи проєктів будівництва на умовах, визначених законодавством, або договорами на проєктно-вишукувальні роботи, підготовка документів щодо затвердження та схвалення проєктно-кошторисної документації в установленому законодавством порядку.
2.1.12 Забезпечення отримання дозвільних документів на початок будівельних робіт.
2.1.13 Організація укладання угод щодо здійснення авторського та технічного наглядів під час будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів.
2.1.14 Інформування підрядних організацій про наявність дозвільних документів на виконання будівельних робіт, передача проєктно-кошторисної документації згідно з укладеними договорами підряду.
2.1.15 Підготовка документів на прийом від підрядних організацій виконаних робіт, у тому числі актів прихованих робіт, після підтвердження технічним та авторським наглядами якості, обсягів, вартості та відсутності відхилень від затвердженої проєктної документації.
2.1.16 Участь в утворенні й роботі комісій з попередньої перевірки будівельної готовності об’єктів з метою введення їх в експлуатацію.
2.1.17 Забезпечення отримання дозвільних документів про готовність об’єкта до експлуатації. 2.1.18 Організація передачі завершених будівництвом і введених в дію об’єктів підприємствам та організаціям, якими, відповідно до закону, здійснюється експлуатація таких об’єктів.
2.1.19 Підготовка пропозицій з питань розвитку галузі будівництва, дорожньо-транспортної інфраструктури і подання їх на розгляд виконавчому комітету Виноградівської міської ради та Виноградівській міській раді.
2.1.20 Забезпечення, в межах компетенції, здійснення заходів з надання адміністративних послуг у встановленому законодавством України порядку, на території Виноградівської міської ради.
 
2.2 Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1 організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінрегіону та забезпечує контроль за їх реалізацією;
2.2.2 аналізує стан і тенденції розвитку будівництва та дорожньо-ранспортної інфраструктури в межах Виноградівської міської територіальної громади та вживає заходів для усунення недоліків;
2.2.3 бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм соціально-економічного розвитку Виноградівської міської територіальної громади;
2.2.4 вносить пропозиції щодо проєкту відповідного місцевого бюджету;
2.2.5 забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
2.2.6 бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
2.2.7 розробляє в межах компетенції проєкти розпоряджень міського голови, проєкти рішень міської ради, виконавчого комітету;
2.2.8 бере участь у розробленні проєктів розпоряджень міського голови, проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
2.2.9 бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії відповідної місцевої ради;
2.2.10 готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання міському голові;
2.2.11 забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
2.2.12 готує в межах повноважень проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп, бере участь у їх розробленні;
2.2.13 розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян з питань, віднесених до компетенції сектору;
2.2.14 опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад з питань, віднесених до компетенції сектору;
2.2.15 забезпечує доступ до публічної інформації, з питань, віднесених до компетенції сектору;
2.2.16 постійно інформує населення про виконання своїх повноважень визначених законом;
2.2.17 виконує повноваження, делеговані органами виконавчої влади;
2.2.18 забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
2.2.19 забезпечує захист персональних даних;
2.2.20 інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
2.2.21 виконує інші передбачені законодавством, рішеннями міської ради та рішеннями виконавчого комітету міської ради повноваження.
 
3. Права та обов’язки
3.1 Для виконання покладених на сектор завдань йому надається право:
3.1.1 отримувати в установленому законодавством порядку від виконавчих органів ради, інших структурних підрозділів, старост, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання визначених для нього завдань;
3.1.2 залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців інших структурних підрозділів міської ради, старост, інших виконавчих органів, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3.1.3 за дорученням міського голови залучати спеціалістів для підготовки проєктів актів нормативного та розпорядчого характеру, інших документів, а також  розробки і здійснення заходів, що проводяться відділом відповідно до покладених на нього обов’язків;
3.1.4 вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи міської ради з питань будівництва та інфраструктури;
3.1.5 брати участь у пленарних засіданнях міської ради, засіданнях постійних комісій, виконавчого комітету, нарадах при міському голові, секретарю міської ради, заступниках міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, засіданнях консультативно-дорадчих органів, створених міською радою, та інших заходах, що проводяться міською радою;
3.1.6 представляти міську раду в органах місцевого самоврядування та виконавчої влади, інших установах з питань, що належать до компетенції сектору;
3.1.7 скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;
3.1.8 вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення та оптимізації роботи сектору, вирішення нагальних потреб діяльності сектору на розгляд Виноградівської міської ради, виконавчому комітету Виноградівської міської ради, міському голові, з питань, що належать до компетенції сектору. 
3.2 Сектор в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами  та організаціями, об’єднаннями громадян.
3.3 Посадові особи сектору при виконанні покладених на сектор завдань зобов’язані:
3.3.1 діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, іншими нормативно-правовими актами України;
3.3.2 сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові та службові обов’язки;
3.3.3 неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог;
3.3.4 запобігати виникненню конфліктів у стосунках з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;
3.3.5 постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, удосконалювати організацію службової діяльності;
3.3.6 дбати про авторитет служби в органах місцевого самоврядування, а також про позитивну репутацію  органів місцевого самоврядування;
3.3.7 забезпечувати недопущення розголошення персональних даних фізичних осіб, конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про державну таємницю», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових та службових обов’язків.
 
4. Організація роботи сектору
 4.1 Сектор очолює завідувач сектору, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.
4.2 Завідувач сектору:
4.2.1 здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань і виконання своїх функцій;
4.2.2 вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, сесіях міської ради питань, що належать до компетенції сектору, бере участь у їх засіданнях;
4.2.3 вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників сектору;
4.2.4 забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності сектору, вживає заходів до його поліпшення;
4.2.5 вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників сектору;
4.2.6 розробляє посадові інструкції працівників сектору, визначає функції та ступінь відповідальності працівників сектору;
4.2.7 здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про сектор;
4.2.8 забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
4.2.9 несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.
4.3У разі тимчасової відсутності завідувача сектору, виконання його обов’язків покладається на іншу посадову особу сектору, за розпорядженням міського голови.
4.4. Працівники сектору призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
4.5 Посадові інструкції працівників сектору затверджуються міським головою.
4.6 Сектор утримується за рахунок коштів міського бюджету в межах граничної чисельності та фонду оплати праці структурних підрозділів міської ради.
4.7 Сектор не є юридичною особою.
4.8 Документи, що готуються сектором з питань, що належать до його компетенції, погоджуються заступником міського голови, згідно розподілу повноважень, чи міським головою.
 
5.Відповідальність
5.1. Завідувач і працівники сектору несуть персональну відповідальність за несвоєчасне і неналежне виконання покладених на них завдань і функцій, недотримання вимог чинного законодавства та внутрішніх організаційно-нормативних документів при здійсненні ними своїх функцій, надання недостовірних відомостей, статистичної звітності та інформації з питань, що належать до компетенції сектору.
 
6. Заключні положення
6.1. Реорганізація або припинення діяльності сектору здійснюється за рішенням Виноградівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться за рішенням сесії Виноградівської міської ради.
6.3. Питання діяльності сектору, що не врегульовані цим Положенням вирішуються відповідно до вимог чинного законодавства України.