ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 20
ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
________2021 м.Виноградів №
Про Програму оздоровлення ПРОЄКТ
та реабілітації дітей з інвалідністю
на 2021-2025 роки
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», «Про благодійництво і благодійні організації», міська рада в и р і ш и л а:
1.Затвердити Програму оздоровлення та реабілітації дітей - інвалідів на 2021-2025 роки (додається).
2. Фінансовому відділу міської ради забезпечити фінансування зазначеної Програми у межах кошторисних видатків, передбачених міським бюджетом на відповідні роки.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, культури, туризму, молоді і спорту.
Міський голова Степан Бочкай
ПРОГРАМА
оздоровлення та реабілітації дітей - інвалідів
на 2021-2025 роки
І. Загальні положення
Соціальна реабілітація дітей – інвалідів є системою загальнодержавних заходів, які реалізуються центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
На території Виноградівської територіальної громади діє недержавний Благодійний будинок для дітей – інвалідів ім. Святої Терези, який сприяє практичному здійсненню програм реабілітаційних заходів для дітей – інвалідів, що мають розширюватися за рахунок сфери соціально – побутової реабілітації, яка повинна починатись досить рано, щоб діти в ранньому віці могли максимально розвинути свої природні здібності і в подальшому своєчасно та найбільш повно інтегруватися в суспільство. Є необхідність у державній підтримці діяльності закладу.
ІІ. Мета Програми
Метою Програми є державна підтримка діяльності закладу із забезпечення відповідних умов для комплексних та індивідуальних занять з дітьми - інвалідами та поновлення порушених функцій, шляхом здійснення системи медичних, педагогічних та духовних заходів, направлених на найбільш повну адаптацію дитини в сім’ї, колективі.
ІІІ. Завдання Програми
Завданнями Програми є всебічний розвиток дітей дитини – інваліда як особистості, як цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових, фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування її як громадянина, здатного до свідомого суспільного вибору, надання благодійної допомоги сім’ям дітей – інвалідів у нагляді, реабілітації та вихованні цих дітей, залучення їх до колективного життя, сприяючи цим виникненню нового світосприймання у них та полегшуючи їм у майбутньому подальшу інтеграцію у суспільне життя, покращення матеріально - технічного стану закладу, що опікується дітьми з особливими потребами.
IV. Очікувані результати
Зменшиться кількість соціально дітей з обмеженими можливостями, які навчаться самообслуговуванню та залученню до суспільно - корисної праці. Виконання Програми дасть змогу забезпечити право кожної дитини – інваліда на отримання кваліфікованої соціальної реабілітації. Підвищиться рівень соціальної підтримки батьків, які мають дітей - інвалідів.
V. Фінансування та контроль за виконанням Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок благодійних внесків, пожертвувань, а також коштів місцевого бюджету у відповідності із Законами України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про благодійництво і благодійні організації”, іншими нормативно - правовими актами.
Потреба в коштах викладена в заходах Програми згідно з Додатком 1 та Додатком 2.
Координація та контроль за ходом виконання Програми покладається на фінансовий відділ, відділ освіти, молоді та спорту та Благодійний будинок для дітей – інвалідів імені Святої Терези.
Відповідальність за цільове використання коштів передбачених Програмою несе Благодійний будинок для дітей-інвалідів ім.Св.Терези.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів
на 2021-2025 роки
Секретар міської ради Сніжана ПОПОВИЧ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення «Про затвердження Програми оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів на
2021-2025 роки»
1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення.
Програма оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів полягає у реалізації державної підтримки недержавного Благодійного будинку для дітей-інвалідів імені Святої Терези, надання допомоги у здійсненні програм реабілітаційних заходів для дітей – інвалідів.
2. Мета і шляхи її досягнення.
Метою Програми є державна підтримка діяльності закладу із забезпечення відповідних умов для комплексних та індивідуальних занять з дітьми - інвалідами та поновлення порушених функцій, шляхом здійснення системи медичних, педагогічних та духовних заходів, направлених на найбільш повну адаптацію дитини в сім’ї, колективі.
3. Правові аспекти.
У відповідності до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні»”, Законів України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про благодійництво і благодійні організації”:
4. Фінансово-економічне обґрунтування.
Реалізація цього проекту розпорядження дозволить забезпечити надання грошової допомоги Благодійному будинку для дітей-інвалідів за рахунок коштів районного бюджету, вивчати потреби дітей-інвалідів з метою забезпечення права кожної дитини – інваліда на отримання кваліфікованої соціальної реабілітації.
Начальник відділу освіти,
молоді і спорту Галина ЧАБРУН
_______ _________________ 2021р
оздоровлення та реабілітації дітей - інвалідів
на 2021-2025 роки
І. Загальні положення
Соціальна реабілітація дітей – інвалідів є системою загальнодержавних заходів, які реалізуються центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
На території Виноградівської територіальної громади діє недержавний Благодійний будинок для дітей – інвалідів ім. Святої Терези, який сприяє практичному здійсненню програм реабілітаційних заходів для дітей – інвалідів, що мають розширюватися за рахунок сфери соціально – побутової реабілітації, яка повинна починатись досить рано, щоб діти в ранньому віці могли максимально розвинути свої природні здібності і в подальшому своєчасно та найбільш повно інтегруватися в суспільство. Є необхідність у державній підтримці діяльності закладу.
ІІ. Мета Програми
Метою Програми є державна підтримка діяльності закладу із забезпечення відповідних умов для комплексних та індивідуальних занять з дітьми - інвалідами та поновлення порушених функцій, шляхом здійснення системи медичних, педагогічних та духовних заходів, направлених на найбільш повну адаптацію дитини в сім’ї, колективі.
ІІІ. Завдання Програми
Завданнями Програми є всебічний розвиток дітей дитини – інваліда як особистості, як цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових, фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування її як громадянина, здатного до свідомого суспільного вибору, надання благодійної допомоги сім’ям дітей – інвалідів у нагляді, реабілітації та вихованні цих дітей, залучення їх до колективного життя, сприяючи цим виникненню нового світосприймання у них та полегшуючи їм у майбутньому подальшу інтеграцію у суспільне життя, покращення матеріально - технічного стану закладу, що опікується дітьми з особливими потребами.
IV. Очікувані результати
Зменшиться кількість соціально дітей з обмеженими можливостями, які навчаться самообслуговуванню та залученню до суспільно - корисної праці. Виконання Програми дасть змогу забезпечити право кожної дитини – інваліда на отримання кваліфікованої соціальної реабілітації. Підвищиться рівень соціальної підтримки батьків, які мають дітей - інвалідів.
V. Фінансування та контроль за виконанням Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок благодійних внесків, пожертвувань, а також коштів місцевого бюджету у відповідності із Законами України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про благодійництво і благодійні організації”, іншими нормативно - правовими актами.
Потреба в коштах викладена в заходах Програми згідно з Додатком 1 та Додатком 2.
Координація та контроль за ходом виконання Програми покладається на фінансовий відділ, відділ освіти, молоді та спорту та Благодійний будинок для дітей – інвалідів імені Святої Терези.
Відповідальність за цільове використання коштів передбачених Програмою несе Благодійний будинок для дітей-інвалідів ім.Св.Терези.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів
на 2021-2025 роки
1. | Ініціатор розроблення Програми | Благодійний будинок для дітей-інвалідів імені Святої Терези |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документу органу виконавчої влади про розроблення Програми | Законів України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про благодійництво і благодійні організації” |
3. | Розробник Програми | Відділ освіти, молоді і спорту |
4. | Співрозробник Програми | Благодійний будинок для дітей-інвалідів імені Святої Терези |
5. | Відповідальний виконавець Програми | Благодійний будинок для дітей-інвалідів імені Святої Терези |
6. | Учасники Програми | Фінансовий відділ Виноградівської міської ради |
7. | Термін реалізації Програми | 2021-2025 рік |
7.1. | Етапи виконання | Щомісячно |
8. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Місцевий бюджет |
9. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми (всього) | Всього 240 тис. грн. |
9.1. | Кошти місцевого бюджету | |
9.2. | Кошти інших джерел |
Секретар міської ради Сніжана ПОПОВИЧ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення «Про затвердження Програми оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів на
2021-2025 роки»
1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення.
Програма оздоровлення та реабілітації дітей-інвалідів полягає у реалізації державної підтримки недержавного Благодійного будинку для дітей-інвалідів імені Святої Терези, надання допомоги у здійсненні програм реабілітаційних заходів для дітей – інвалідів.
2. Мета і шляхи її досягнення.
Метою Програми є державна підтримка діяльності закладу із забезпечення відповідних умов для комплексних та індивідуальних занять з дітьми - інвалідами та поновлення порушених функцій, шляхом здійснення системи медичних, педагогічних та духовних заходів, направлених на найбільш повну адаптацію дитини в сім’ї, колективі.
3. Правові аспекти.
У відповідності до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні»”, Законів України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про благодійництво і благодійні організації”:
4. Фінансово-економічне обґрунтування.
Реалізація цього проекту розпорядження дозволить забезпечити надання грошової допомоги Благодійному будинку для дітей-інвалідів за рахунок коштів районного бюджету, вивчати потреби дітей-інвалідів з метою забезпечення права кожної дитини – інваліда на отримання кваліфікованої соціальної реабілітації.
Начальник відділу освіти,
молоді і спорту Галина ЧАБРУН
_______ _________________ 2021р
Додаток 2
до Програми
Заходи
виконання Програми
№ п/п | Зміст заходів |
Джерела фінансування | Виконавці |
Обсяг фінансування на 2021-2025рр всього |
|||||
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | ||||
1 | Фінансова підтримка оплати за використання природного газу | Місцевий бюджет | Благодійний будинок для дітей-інвалідів ім.Святої Терези (за згодою) | 48 тис.Грн |
48 тис.Грн |
48 тис.Грн |
48 тис.Грн |
48 тис.Грн |
48 тис.Грн |
2 | Фінансова підтримка оплати за послуги, а саме : -оплата послуг водія по перевезенню дітей - інвалідів; - оплата послуг супроводу при перевезенні дітей -інвалідів. |
Районний бюджет | Благодійний будинок для дітей-інвалідів ім.Святої Терези (за згодою) | 130 тис.Грн 87 тис.Грн |
130 тис.Грн 87 тис.Грн |
130 тис.Грн 87 тис.Грн |
130 тис.Грн 87 тис.Грн |
130 тис.Грн 87 тис.Грн |
130 тис.Грн 87 тис.Грн |
3 | Всього | 265тис | 265тис | 265тис | 265тис | 265тис | 265тис |
||
4 | Разом |
1млн 590 тис.Грн |
Секретар міської ради Сніжана ПОПОВИЧ