ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 9

ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

__________ сесія восьмого скликання

РІШЕННЯ

___ _______________ м.Виноградів №__________

Про доповнення Переліку надання

адміністративних послуг ПРОЄКТ

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.10 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», на підставі листів управління соціального захисту населення Берегівської райдержадміністрації від 29.03.2021 № 07-07/258, Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області від 16.03.2021 № 09.3/1196-21, обласної державної адміністрації від 09.04.2021 № 06-17/1180, міська рада в и р і ш и л а:

  1. Внести зміни до рішення третьої сесії Виноградівської міської ради восьмого скликання від 02.02.2021 № 41 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Виноградівської міської ради та Переліку адміністративних послуг» щодо Переліку надання адміністративних послуг, а саме:
    1.1. доповнити до розділу І. Перелік адміністративних послуг, які надаються службою в справах дітей, наступну послугу :
    « … 8. Про створення патронатної сім’ї».
    1.2. доповнити до розділу Х. Перелік адміністративних послуг, які надаються у сфері соціального захисту, наступні послуги :
    « … 37.Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи, або особи, цивільна дієздатність якої обмежена.
    38.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного.
    39. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного.
    40. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів,які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири.
    41.Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна.
    42. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа.
    43. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором.
    44. Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного.
    45. Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного.
    46. Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири.
    47. Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, щодо іншого цінного майна.
    48. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі.
    49. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам.
    50. Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю 1 та П групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.
    51. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та транспортне обслуговування.
    52. Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняних до них особам.
    53. Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності.
    54. Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю.
    55. Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім»ї та дитини з багатодітної сім’ї.
    56. Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
    57. Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці.
    58. Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань.
    59.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю.
    60.Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань».
    61. Установлення статусу, видача посвідчення членам сім»ї загиблого (померлого) ветерана війни.
    62. Установлення статусу, видача посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.»
    63. Про виплату допомоги патронатному вихователю.
    1.3. доповнити до розділу ХІ. Перелік документів дозвільного характеру, які належать до адміністративних послуг, наступні послуги :
    « …16.Переоформлення Дозволу (санітарного паспорта) на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використнням джерел неіонізуючого випромінювання.
    17.Переоформлення Дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випроміювання.
    18.Анулювання Дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
    19.Анулювання Дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неонізуючого випромінювання.
    20.Видача дозволу на проведення робіт на підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов’язана з використання джерел іонізуючого випромінювання і радіактивних речовин (санітарний паспорт).
    21.Видача узгодженого рішення для «Видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на об’єкти, які належать до другої та третьої групи».
    22.Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неонізуючого випромінювання».
    1.4. Виключити з розділу ХІ. Перелік документів дозвільного характеру, які належать до адміністративних послуг, наступні адміністративні послуги:
    «4. Висновок сектору містобудування і архітектури про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки»
    1.5 Виключити з розділу ХІV. Перелік адміністративних послуг, які надаються апаратом Виноградівської міської ради, у зв'язку з втратою актуальністю, наступні адміністративні послуги:
    « - видача довідки про не перебування у повторному шлюбі;
    - видача довідки в навчальний заклад (про виїзд учня (учениці) за кордон на постійне проживання);
    - видача довідки в ДПІ про відсутність заборгованості по комунальним послугах».
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, регламенту, депутатської етики, оборонної роботи та надзвичайних ситуацій.

Міський  голова                       Степан БОЧКАЙ

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення сесії міської ради щодо доповнення Переліку надання адміністративних послуг

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту рішення

Листи:

-управління соціального захисту населення Берегівської райдержадміністрації від 29.03.2021 № 07-07/258,

-Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області від 16.03.2021 № 09.3/1196-21,

-обласної державної адміністрації від 09.04.2021 № 06-17/1180

2. Мета і шляхи її досягнення

Упорядкування Переліку надання адміністративних послуг ЦНАП

3.Правові аспекти

Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”,

Закон України „Про адміністративні послуги ”,

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 № 123-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523» ;

Закон України „Про охорону дитинства”,

Цивільний кодекс України,

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Проект рішення не потребує фінансово-економічного обґрунтування.

5. Позиція заінтересованих осіб

Даний проект рішення стосується служби в справах дітей, адміністраторів з питань соціального захисту, Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області .

6. Громадське обговорення

Даний проект рішення не потребує проведення громадського обговорення.

7. Прогноз результатів     

Дотримання державних гарантій та конституційних прав дітей.

В.о.начальника ЦНАПЛ.Ломага

12.05.2021